  • Data: 2010-03-13 20:06:10
    Temat: Re: Odbiór pisma w sobote.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Inaczej trzeba zrobić i można zyskać ze 3 tygodnie, ale nie będę
    > podpowiadał jak :)

    Chodzi o sprzeciw? Można złożyć nieprawidłowy sprzeciw (np. bez
    podpisu, bez argumentów), wówczas sąd wezwie do złożenia prawidłowego -
    kilkanaście tygodni czasu więcej.

    Jeśli nie zależy nam na rozprawie, to można opóźnić uprawomocnienie
    się o wiele miesięcy (nieprawidłowy sprzeciw, wezwanie, nieprawidłowy
    sprzeciw, postanowienie o odrzuceniu sprzeciwu, zażalenie na
    postanowienie o odrzuceniu sprzeciwu, podtrzymanie postanowienia o
    oddaleniu, dopiero na końcu: klauzula).

    --
    Liwiusz