  • Data: 2008-06-10 08:35:47
    Temat: Re: Ochroniarz czy przestępca?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P napisał(a) :
    > A skad my wiemy, jak nagranie zostalo zmontowane przed umieszczeniem
    > na Youtube.

    Tak. ONI są wszędzie i posuwają się często do prowokacji.

    > Wiesz, mnie uczono pisania po polsku bez emotikonow.

    Mnie też...

    > Jak widze, usenet rozleniwia i bez smiechu z offu (emotikonow)
    > to juz czytac sie nie da?

    ... ale żyjemy teraz w innych czasach, niż nas uczono. Emotikony
    są nie tylko wyrażeniem pewnego zdania, ale i podkreśleniem
    ważnych dla nas informacji. No i np. u mnie zamieniane są na
    ikonki. O wiele ładniej wygląda list z uśmiechniętymi buźkami :-)

    > To juz ewentualnie sad rozstrzygnie. Ewidentnie rowerzysta przebywal
    > nielegalnie na terenie budowy. Sama swoja nielegalna obecnoscia
    > stwarza zagrozenie.

    Budowa jest już dawno skończona. Za 2 dni jest oficjalne otwarcie.

    > jezeli
    > ten dwukolowy debil

    Ja uważam, że czterokołowy debil.

    > Kolizja nielegalnie poruszajcego sie na terenie budowy rowerzysty
    > z legalnie tam poruszajacym sie pojazdem ochrony budowy.

    Już wiesz, że to nie była kolizja, tylko zdarzenie kryminalne. A
    Ty ciągle trzymasz się tej kolizji.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B