  • Data: 2008-06-10 08:44:41
    Temat: Re: Ochroniarz czy przestępca?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisal:
    > ... ale żyjemy teraz w innych czasach, niż nas uczono. Emotikony
    > są nie tylko wyrażeniem pewnego zdania, ale i podkreśleniem
    > ważnych dla nas informacji. No i np. u mnie zamieniane są na
    > ikonki. O wiele ładniej wygląda list z uśmiechniętymi buźkami :-)

    Nie. Tak ladniej wyglada sms. Krotka wiadomosc. List wyglada prymitywnie.
    Komedie z rechotem z offu tez sa prymitywne. Na 'Misiu' czy 'Seksmisji'
    offu nie bylo, a widownia pomimo to lezala ze smiechu. Ale bez offu
    to NAPRAWDE trzeba miec z czego sie smiac, a nie dzialac odruchami.

    > Budowa jest już dawno skończona. Za 2 dni jest oficjalne otwarcie.

    Nie. Do momentu oficjalnego odbioru odpowiada wykonawca.
    Po odbiorze wlasciciel. Jezeli jej nie otwarto, to rowerzysta
    byl tam nielegalnie.

    > Ja uważam, że czterokołowy debil.

    No to zgadzamy sie, ze lacznie na filmie bylo dwoch debili
    i dodatkowy statysta z samochodu.

    > Już wiesz, że to nie była kolizja, tylko zdarzenie kryminalne. A
    > Ty ciągle trzymasz się tej kolizji.

    Bo mam wrazenie, ze taka bedzie linia ataku i jednoczesnie obrony ochrony.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek