  • Data: 2006-07-18 15:44:33
    Temat: Re: Ochrona zdjec osoby
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.07.2006 fotomania.pl <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > A widziales zeby przy jakies kolecji producent ograniczal widocznosc zdjecia
    > w postaci ukrycia sposobu kroju czy czegos podobnego ??

    Mało w sumie istotne co widziałem, ale jak dla mnie jest to pole
    eksploatacji utworu i jako takie może wymagać zgody autora, bo to, że
    indywidualnie (twórczo) zaprojektowany ciuch jest utworem chyba nie ma
    wątpliwości.

    > Jak masz jakies buty i producent ( wlasciciel znaku ) podklei przednia czesc
    > podeszly i jeszcze ja przeszyje . Tzn ze nie mozesz sfotografowac takiego
    > rozwiazania ??:))

    Sfotografować mogę zawsze. Mowa o rozpowszechnianiu/publikacji zdjęcia
    utworu.

    -> nie abym się upierał, że tak jest, ale chciałbym usłyszeć jakieś prawne
    konkrety :)

    --
    Marcin