  • Data: 2003-07-30 22:49:02
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: "Jurek Bartuszek" <k...@k...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > a jezeli np. dzis dostalem reklame firmy z mojego miasta na moj e-mail, a
    > jest to nielegalne zgodnie z ustawia z 10 marca 2003 ? co moge z tym
    zrobic
    > aby takiemu "dowcipnisiowi" udowodnic ze nie moze tak robic i aby zostal
    > ukarany ?
    > pozdrawiam.

    Jeżeli masz skrzynkę na onecie czy innym darmowym serwerze pocztowym, to
    mogło się zdarzyć, że zaakceptowałeś warunki, w których jasno stało, że
    będziesz otrzymywał jakieśtam informacje reklamowe itd. itp. Jeżeli
    natomiast jest to twój własny serwer poczty, na którym masz konto, albo
    chociaż wykupiłeś/założyłeś konto na serwerze, w którego regulaminie nie ma
    mowy o reklamach, ani też nie zaznaczyłeś żadnego ,,okienka'', zgadzasz się
    na ich otrzymywanie, możesz wnieść pozew.

    Pozdrawiam,

    Jurek