    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona Danych
    Date: Fri, 14 Apr 2006 12:21:17 +0200

    Konzii napisał(a):

    > Przytakiwala ze dobrze, z reszta nie miala innego wyjscia, jesli byly poprawne
    > potem zadala jeszcze 2-3 pytania nie odpowiedzialem i wstawila pale.

    Wiesz, wszystko zależy od kalibru pytań. Ilość tutaj ma niewielkie
    znaczenie. Np. jeżeli te na które odpowiedziałeś dobrze to było imie,
    nazwisko, numer w dzienniku :) .....

    Na studiach na egzaminie, olałem uczenie się z jednego wykładu, uznając
    że statystycznie umiem 95% przedmiotu, to zdam.

    Była też powszechnie znana zasada, że są trzy pytania. Nie odpowiesz na
    pierwsze - 2, nie odpowiesz na drugie - 3, nie odpowiesz na trzecie - 4,
    odpowiesz na wszystkie - 5.

    Odpowiedziałem na dwa pytania, ciesząc się że mam już 4 w kieszeni, na
    trzecie nie odpowiedziałem (to właśnie ten jeden wykład). Dostałem 2 :).
    Wykładowca mnie przeprosił że musiał złamać zasadę której jest wierny od
    kilkunastu lat, ale niestety za taką odpowiedź nie może mi wystawić
    pozytywnego stopnia.

    Potem się zapoznałem z tym wykładem, i biorąc pod uwagę co ja na to
    odpowiedziałem, musiałem przyznać mu rację :)

    p. m.