    From: Jarosław Grabek <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona Danych
    Date: Thu, 13 Apr 2006 12:38:34 +0200

    > I czekam niecierpliwie na pomoc.

    Rozumiem, że Cię to zabolało, bo faktycznie sprawa nie jest przyjemna.
    Ale na mój gust nauczycielka odniosła zamierzony skutek.

    Jak pamiętam moje szkolne czasy, to dla nikogo w klasie nie było tajemnicą,
    że byłem głąb z matematyki i fizyki. Dla nikogo nie było też odkryciem, że
    mam tam same dwóje od góry do dołu. U Ciebie pewnie jest podobnie. Skoro
    jesteś nieuk, to wszyscy i tak o tym wiedzą.

    Pozostaje jeszcze kwestia nieetycznego podejścia wykładowcy do ucznia.
    Takie coś nie powinno mieć miejsca. Zostałeś upokorzony, i z tego powodu
    idź do dyrektora. Niczego nie żądaj, niczym nie groź. Po prostu opowiedz
    jak było i że jest Ci przykro. W ten sposób najwięcej zwojujesz.
    --
    Jarek
    www.grabek.pl - fotografie