    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obywatelska inicjatywa ustawodawcza
    Date: Sun, 22 Jan 2006 14:36:24 +0100

    news:dqvtvo$6jv$1@inews.gazeta.pl...

    > Mniejsza o większość, mi chodziło raczej o sam fakrt możliwości zebrania
    > takiej ilości podpisów.

    to jest oczywiscie jak najbardziej realne,

    > Co do kominiarek - ja sobie na dworzE ( co Ty, spod Grójca jesteś?)
    > radzę bez kominiarki, narciarze sobie radzą, to i dresiarze sobie
    > poradzą, IMVHO.

    jestem z sopotu, gdybym posiadal kominiarke to z checia by ja zalozyl gdyz
    codziennie robie sobie spacer ponad godzinny (kilka km), a przy
    temperaturze - 15 stopni raczej nie jest zbyt przyjemnie, po z atym co
    mieliby zrobic narciaze? Szaliczkiem zakryc twarz? A co szkodzi takiemu
    dresowi majacemu zamiar napasc zalozyc np ponczoche czy w inny sposob zakryc
    twarz? Kask np, leciutki do motocykla, Jest to absurdalny pomysl,
    nieprzemyslany, wywolany emocjami po napadzie na syna.

    P.