  • Data: 2020-02-04 22:13:45
    Temat: Re: Obywatel poczeka lub nawet lepiej umrze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2020 o 16:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > W sierpniu wnosiłem pozew, a nie mam jeszcze wyznaczonego terminu
    > pierwszej rozprawy ani sąd nawet nie doręczył odpisu pozwu stronie
    > pozwanej.
    > Dwa razy pisałem do przewodniczącego wydziału i jeden ch... .
    > (kwota kilkucyfrowa piechotą nie chodzi)
    > Ale samouwielbienie kasta ma.
    > Jestem za opcją zerową: wypie.....ć wszystkich i budować od początku.
    > Tak trzeba było w 1989 zrobić.
    Spoko. Ja prowadzę sprawę o zwolninie na urlopie macierzyńskim, młody do
    przedszkola zaraz idzie. Co do wypirdalania i budowania od początku -
    prezes jest ziobrowy. No ciężko żeby było w takiej sytuacji szybciej, bo
    sądzę się defacto z państwem a jeszcze nie wynaleźli grabi co grabią od
    siebie;)

    --
    Shrek