  • Data: 2020-02-05 10:52:23
    Temat: Re: Obywatel poczeka lub nawet lepiej umrze
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Feb 2020 16:56:29 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > W sierpniu wnosiłem pozew, a nie mam jeszcze wyznaczonego terminu pierwszej
    rozprawy ani sąd nawet nie doręczył odpisu pozwu stronie
    > pozwanej.
    > Dwa razy pisałem do przewodniczącego wydziału i jeden ch... .

    Czyli jednostkowe doświadczenia są spójne z danymi statystycznymi:

    "Średni czas postępowania sądowego wynosił ogółem 5,4 miesiąca w 2018 r. i
    był dłuższy o 1,3 miesiąca od średniego czasu postępowania sądowego w 2011
    r.

    Między 2011 a 2018 średni czas postępowania w sądach rejonowych wydłużył
    się o 1,3 miesiąca (z 3,9 do 5,2 m-ca), w sądach okręgowych wydłużył się o
    1,2 miesiąca (z 7 do 8,2 m-ca)."

    http://ciekaweliczby.pl/sprawnosc_sadow_2018/

    Zamiast do przewodniczącego wydziału pisz do DudaPomocy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl