  • Data: 2020-02-08 06:59:45
    Temat: Re: Obywatel poczeka lub nawet lepiej umrze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Od czytania Ciebie mam zajady.
    > Zdarzało mi się 9 miesięcy i dłużej.

    Z tymi terminami to tak własnie jest...
    Jak ty sie spoźnisz do urzedu to kłopot, jak urzad sie spozni to "panie,
    tyle mamy roboty"...

    Ostatnio czekałem na dokument z urzedu miasta. Maja miesiac na odpowiedz,
    dostałem po dwóch i to tylko dlatego ze byłem upierdliwy.
    W sadzie byłem zrobic zmiane w KW. Nie wiem czy maja jakis termin
    (wydawałoby sie ze miesiac na taka operacje to az nadto) ale pani
    poinformowała mnie ze potrzebuja na to 4 miesiace!!! Pytam czy da sie
    szybciej, to zostałem poinformowany zebym złozył wniosek o przyspieszenie
    i pani poleca to zrobic bo UWAGA FANTARY: wszyscy składaja! :)
    Czyli zamiast przyspieszyc wpisy, lepiej oporocz wpisów dołozyc sobie
    kolejna robote i obrabiac setki wniosków o przyspieszenie wpisu!
    Genialne!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin