  • Data: 2017-10-02 18:17:00
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Wróćmy do analogii motoryzacyjnych - ile osób umie jeździć na motorze
    >ile się tego formalnie uczyło? Strzelam że 4:1 dla tych co umieją
    >mimo
    >że się nie uczyli.

    W jakim sensie ?
    Ze sobie pojezdzili troche na motorze kolegi/rodziny, czy ze skoro
    umieja na rowerze, to sobie poradza i na motorze ?

    Czy ze wsiądą na motor i sobie poradza np w ruchu miejskim ?

    Bo mnie tam kolega kiedys pozyczyl, ale zebym mial jakies
    umiejetnosci, to bym sie nie przecenial.
    Z drugiej strony ... motorowerem to teraz chyba mozna bez zadnych
    papierow jak sie ma 18 lat ?

    J.