    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Date: Wed, 27 Sep 2017 01:00:48 +0200

    Powitanko,

    > Samochód jest potrzebny na codzień, broń nie.

    Prąd też jest potrzebny na co dzień, ale nikt nie oczekuje od wszystkich
    zdawania egzaminów SEP. A wypadków trochę jest.
    O ile mi wiadomo, to prawo do posiadania broni, a nie przymus. Tobie
    niepotrzebna = nie kupujesz i po sprawie. Dlaczego uważasz, że ja, czy
    inni uczestnicy dyskusji nie wiedzą, gdzie jest lufa i w którą stronę
    strzelać. Nie jesteś w stanie tego ogarnąć, to współczuję, ale nie mierz
    wszystkich swoją miarą. Do pozwolenia potrzeba skończenia kursu i zdania
    egzaminu.
    Polacy nie są głupsi od Czechów, Niemców, czy Rosjan, a oni maja
    wielokrotnie więcej broni na 100 mieszkańców. Jak na takie położenie
    geopolityczne, to posiadanie 1,3 szt broni palnej na 100 mieszkańców, to
    jawne zapraszanie wroga do agresji. Nikt nie próbował podbić Szwajcarii
    mimo jej bogactwa, zgadnij dlaczego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa