  • Data: 2017-09-27 08:00:46
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Możesz się zdziwić, jak zatrzyma Cię Policja, a Ty się dowiesz, że
    > potrzebujesz prawa jazdy.
    > Samochodem jest znacznie łatwiej zabić, niż bronią palną. Wystarczy
    > chwila nieuwagi. Trudno jest raczej spowodować wypadek z bronią
    > palną, jeśli trzeba ją odbezpieczyć, przeładować itd.

    Tak jak juz pisałem kilkukrotnie - imo porównywanie posiadania samochodu
    z posiadaniem broni jako równo potrzebnych przedmiotów to
    nieporozumienie.

    > A jak ktoś
    > jest gotów zaglądać do lufy bawiąc się spustem, to do Nowoczesnej go
    > może przyjmą, ale nie przejdzie nawet badań lekarskich koniecznych
    > do pozwolenia na broń nie mówiąc już o egzaminie.

    Nie mow tego mi tylko tym ktorzy z jakiegos powodu sobie jednak nie
    poradzili i pol biedy jak zrobili krzywde tylko sobie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.