  • Data: 2017-09-27 14:58:47
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Powitanko,

    > Jest całkiem dużo strzelnic, jest szansa, że będzie przynajmniej 1 w
    > każdym powiecie. Nie moja, ani Twoja sprawa, kto ile strzela.

    Ale moja jak bardzo jego brak wprawy wpływa na moje bezpieczenstwo.

    > Kierowcy też są tacy, co robią 100kkm w rok i tacy, co przez całe
    > życie tyle nie przejadą. Obaj mają takie same prawa na drodze.

    Dlatego zeby w ogole zaczac jezdzic, trzeba sporo godzin jezdzic pod
    okiem instruktora.
    nie znam aktualnych przepisów - jakie szkolenie obowiązuje obecnie aby
    moc kupic bron?

    > Czy będzie doświadczony, czy nie, to samo ryzyko nabawienia się
    > ołowicy przez napastników działa odstraszająco. I o to chodzi.

    Działa ale dokładnie w druga strone - zwiekszajac potencjalna agresje w
    celu zapobiezeniu ewentualnej reakcji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,