    From: "A. Filip" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Date: Sat, 23 Sep 2017 21:57:32 +0200 (CEST)
    <59c6afd0$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@b...pl>
    <59c6b47e$0$645$65785112@news.neostrada.pl>

    Marcin N <m...@o...pl> pisze:
> [...]
    ns_per_capita_by_country
    >>> 6 Finland 34.2
    >>> 9 Sweden 31.6
    >>> 10 Norway 31.3
    >>> 11 France 31.2
    >>> 15 Germany 30.3
    >>> 19 Switzerland 24.45 figures from 2016[13]
    >>> 31 Latvia 19
    >>> 37 Czech Republic 16.3
    >>> 52 Denmark 12
    >>> 59 Spain 10.4
    >>> 66 Russia 8.9
    >>> 70 Slovakia 8.3
    >>> 82 United Kingdom 6.6
    >>> 90 Hungary 5.5
    >>> 99 China 4.9
    >>> 100 Cuba 4.8
    >>> 141 Poland 1.3 According to police statistics there was 1 gun per 100 people
    as of 2015.[17]

    > Tek. Te dane są zatrważające. Zatrważające dla Polski. Jesteśmy
    > dramatycznie bezbronni. Nie mogę zrozumieć, w imię czego zwykli ludzie
    > stoją na stanowisku "nie zostanie tak jak było".

    Bo są ciapciakami zbyt leniwymi/głupimi żeby sprawdzić jak Polska wypada
    na tle _Europy_ ? IMHO ciągle _dobrowolnie_ żyjemy w mentalnych
    pozostałościach państwa policyjnego z okresu stanu wojennego.

    --
    A. Filip