  • Data: 2017-09-23 21:35:46
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Sep 2017 21:22:42 +0200, Marcin N napisał(a):
> [...]
    ns_per_capita_by_country
    >>> 6 Finland 34.2
    >>> 9 Sweden 31.6
    >>> 10 Norway 31.3
    No i jednego Breivika mieli do kompletu.

    >>> 11 France 31.2
    >>> 15 Germany 30.3

    >>> 66 Russia 8.9
    >>> 82 United Kingdom 6.6
    >>> 141 Poland 1.3 According to police statistics there was 1 gun per 100 people
    as of 2015.[17]

    Tak swoja droga - w UK tyle broni ?
    A w USA "kazdy ma bron" ?
    Czy to raczej tak, ze jak ktos ma, to potem kupuje druga, trzecia ...
    a 99 sasiadow nie ma :-)

    > Tek. Te dane są zatrważające. Zatrważające dla Polski. Jesteśmy
    > dramatycznie bezbronni. Nie mogę zrozumieć, w imię czego zwykli ludzie
    > stoją na stanowisku "nie zostanie tak jak było".

    Bo na razie jakos nie widza potrzeby obrony ? Przed kim/czym ?

    A potem sie pojawia zielone ludziki ...

    J.