  • Data: 2011-06-01 10:30:52
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grup dyskusyjnych:is50d0$igu$...@n...onet.pl...

    > Ponosisz ją na każdym kroku. To też jest cena wolności. Ubezpieczenie
    > wszystkich od wszystkiego do niebezpieczna utopia.

    nieubezpieczanie kogokolwiekj, to paranoja, możemy się tak licytować długo

    paranoją jest również to, że ja jako posiadacz kilku pojazdów, muszę opłacać
    oc za wszystkie, mimo iż tylko jeden na raz może poruszać się po ulicach,
    ubezpieczenia oc od aut w renowacji, które przez miesiące nie wyjeżdżają na
    ulice to czyste złodziejstwo itd
    dlatego uważam że ubezpieczony powinien być człowiek, a nie przedmiot, bo to
    człowiek czyni szkodę, jak pożyczę komuś auto i będzie miał dzwona, to
    naprawa idzie z mojego oc, a nie z jego, ja ponoszę dodatkowe straty i tu
    znowu mój pomysł prostuje sytuację, więc jak sam widzisz nie jest to
    pozbawione sensu