  • Data: 2012-09-11 15:34:39
    Temat: Re: Obowiązkowe/dobrowolne ?! ubezpieczenie w szkole
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2012 14:36, Ariusz pisze:

    > Zresztą podobnie komitet rodzicielski - co to za podatek - czy on
    > ustawowo gdzieś jest wpisany.

    W przypadkach z jakimi się spotkałem, zawsze było wytłumaczone że to nie
    jest obowiązkowe, ale wskazane ponieważ ta kasa wraca z powrotem do
    dzieciaków w różnej postaci (wycieczki, wejściówki, nagrody itp) budżet
    jest przejrzysty i możesz sobie zerknąć na co kasa poszła. Na początku
    roku w przedszkolu gdzie chodzą moje dzieciaki było głosowanie czy
    będzie zbierana kasa na komitet, czy nie, oraz było powiedziane że w
    przypadku gdy komitetu nie będzie to na każdą pierdołę będzie
    organizowana zbiórka. Jeżeli ktoś kasy nie ma(a to jasno widać kto ma,
    kto nie ma, a kto ma na wódkę a na komitet nie..) to może być z tego
    zwolniony.
    Generalnie polecam się zapisać do komitetu rodzicielskiego, chociaż raz
    w życiu na jeden rok, można się wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć..