  • Data: 2023-12-21 08:11:23
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-12-2023 o 17:42, Shrek napisał:

    > Kolejna analogia do niemców. Tam też okazało się że to nie niemcy a
    > hitlerowcy i naziści;)

    No chyba raczej nie, widzisz Nie wszyscy wyznawcy judaizmu jak okazuje
    są Semitami, natomiast większość Palestyńczyków jest. Z tego co
    rozmawiałem z osobami stamtąd, to czasem część tamtejszych tradycyjnych
    Żydów i Palestyńczyków ma wspólnych przodków. Warto posłuchać tego
    wywiadu, aby zrozumieć trochę więcej na temat sytuacji tam. W wywiadzie
    występuje akurat Syryjczyk, ale trochę zaznajomiony z tematem
    https://www.youtube.com/watch?v=oZ0GXAtvdz0

    --
    http://kaczus.ppa.pl