    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Date: Thu, 13 Mar 2008 14:01:33 +0100

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 13 marzec 2008 12:29
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@n...lechistan.com>):

    > Nie, nie podobnie.
    > Pomijając konsole i inny sprzęt specjalistyczny system ani żadne inne
    > oprogramowanie (pakiet biurowy, pakiet interentowy, pakiet
    > multimedialny) zwykle używane na tych maszynach nie jest zintegrowane z
    > tym urządzeniem

    Oprogramowanie nie, ale system tak. A jak pominiesz to, co
    nazywasz ,,specjalistycznym systemem'' to zostaną Ci tylko klony IBM PC[1].
    Ja jednak nie nazywam pozostałych komputerów sprzętem specjalistycznym.

    [1] Dla czepialskich od kwantyfikatorów: mówię o rynku konsumenckim i
    sprzedaży na targowiskach i w sklepach, a nie o rozwiązaniach
    przemysłowych.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com