  • Data: 2008-03-13 06:43:57
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 13 marzec 2008 01:45
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0803130136200.2748@athlon64>):

    > Otóż to.
    > Domniemywanie, że rzecz, którą kupi się w sklepie, będzie "działać sama"
    > jest niesłuszne.
    > Po prostu jest spora skala "dodatków" eksploatacyjnych, których dana
    > rzecz potrzebuje.

    EKSPLOATACYJNYCH. System taką rzeczą nie jest. Zresztą w zestawie z drukarką
    też masz toner startowy. A w zestawie z Waszym kochanym samochodem paliwo.
    TAK, masz paliwo. Nie widziałem jeszcze nigdy kogoś, kto ciśnie po auto do
    salonu z kanistrem.

    > wKF: IMHO Tristan powinien sobie obejrzeć BIOSopodobne wynalazki z innych
    > architektur. Od biedy EFI (Itanium), ale lepiej coś dłużej dopracowywanego
    > (jak tzw. "konsola" do Alphy :))

    A po co mam je oglądać? Uważasz, że one zapewniają działanie komputera? Jak
    dostaniesz mikser bez tych wszystkich łapek to powiesz, że działa? Bo ma
    skomplikowane 20 wypustek i każda się ładnie kręci i każda inaczej do
    tego....

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com