  • Data: 2008-03-13 06:51:01
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa, 12 marzec 2008 22:51
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <6...@n...lechistan.com>):

    > Hę??? Ignorant jakiś jesteś?

    Nie. Przecie Tobie konkurencji robił nie będę.

    > SPRZĘT jest kompletny.

    Ale urządzenie jako takie nie.

    > Oprogramowanie też.

    Tak? Oprogramowanie zużywa Ci się w miarę działania i musisz dostarczać
    ciągle nowe? To ciekawe.... Na ile dni wystarcza Ci taki Windows XP OEM i
    czym badasz zużycie się? Masz jakiś wskaźnik ,,zostało 10% systemu,
    doładuj''?

    > W przypadku konsol ten ich tak zwany system operacyjny jest wbudowany -
    > stanowi ich integralną część.

    No to o tym rozmawiamy. Jest wbudowany, chcesz swój, musisz pogodzić się z
    tym, że tamten i tak był i i tak za niego zapłaciłeś.

    > Tylko z tym WBUDOWANYM.

    No właśnie o tym rozmawiamy. Producent zainstalował system i sprzedaje w
    zestawie. Chcesz inny system, to instalujesz, ale za obecny zapłaciłeś i
    nic z tym nie zrobisz.

    > Jakby nie działał, to byś niczego, z systemem operacyjnym włącznie, nie
    > zainstalował.

    Działanie to nie zamiganie światełkami i oczekiwanie na podłączenie nośnika
    z systemem. Samochód bez kół też silnikiem ślicznie warczy i nawet można se
    w środku posiedzieć, radia posłuchać, dziewczynę na randkę zaprosić, więc
    bardziej przydatny jest niż komputer z samym BIOSem.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com