    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Date: Thu, 13 Mar 2008 00:59:12 +0100

    W wiadomości news:qm4ma5-p19.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Dlaczego? Takie komputery się obecnie kupuje i nazywa mianem komputerów.
    > Inne to konsole, palmtopty itepe.
    Mnie nie interesuje, ze laikom/lamerom tak się to kojarzy.

    > Mylisz przyczynę ze skutkiem. To był dyskowy system operacyjny, bo
    > obsługiwał dyski.
    Nieprawda. Jesteś laikiem, (jak widać) a w zasadzie lamerem. Tłumaczyć ani
    tym bardziej dyskutować mi się nie chce.

    > Dla twojej informacji, dawniej jak nie było systemu operacyjnego, to w
    > PeCecie startował BASIC. I cud nad cudami - komputer działał bez systemu
    > operacyjnego!
    Nie, lamo. Komputer nigdy nie startował bez systemu operacyjnego, choćby ten
    system zawierał zledwie kilkadziesiąt asemblerowych instrukcji wykonujących
    5 procedur.

    > I teraz też działa - system operacyjny nie jest potrzebny do uruchamiania
    > programów. Wystarczy, że dystrybutor oprogramowania odpowiednio przygotuje
    > sprzedawany nośnik i to oprogramowanie będzie ci działać z tego nośnika
    > bez instalacji choćby nawet głupiego DOSa.
    DOS nie jest głupi. Głupi jest ten, co tak twierdzi.

    --
    Jotte