  • Data: 2008-03-13 00:35:21
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Mar 2008, Jotte wrote:

    > W wiadomości news:fr5cth$3ka$1@nemesis.news.neostrada.pl Jurek W
    > <j...@k...chip.pl> pisze:
    [...]
    > Chyba coś ci umkło ;), u takiego który z PRLu wyrósł to kupisz kompa z
    > systemem i kartonem bigosu Pudliszki i paczką pampersów. ;)))

    Oj, obawiam się że co do mentalności sprzedawców Jurek ma
    rację. Po prawdzie dawno nie kupowałem gotowego komputera, ale
    właśnie przymierzałem się do zakupu obudowy do komputera.
    Bez zasilacza. Z konkretnym wymogiem (przewiew z przodu, a nie
    idiotyczne konstrukcje z możliwością zamocowania z przodu
    wentylatora, ale zasłoniętego klapką).
    I powiem krótko: "no comment".
    Nie wiem czy sprzedawcy nie wiedzą czy nie chcą wiedzieć, raczej
    podejrzewam zjawisko opisane przez Jurka, jakby nie
    to że Komputronik niedawno otwarł w okolicy salon, to musiałbym
    dokonywać zakupu metodą wysyłkową.

    A to NIE JEST metoda, jak chce się kupić niektóre rzeczy...
    To, że klient słyszy "tej lapek jest tylko z Vistą" wcale nie
    znaczy że tak *musi być*!

    > tylko sprzedaje, nie do niego te pretensje. Trochę przerysuję, ale - spróbuj

    Dobra, ale "praktyka sklepowa" jest jeszcze o rząd albo i dwa wielkości
    gorsza. Znaczy że jeśli (gdybam) 80% modeli jest "tylko z OS", to
    w sklepach może to być 98%. A i 100% w wiekszości sklepów
    by mnie nie zdziwiło :]

    pzdr, Gotfryd