  • Data: 2008-03-12 20:40:20
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:18b9eli4ur1a1$.dlg@usenet.mail.op.pl TomaSz.
    <u...@o...pl> pisze:

    > No właśnie - dlaczego mam go kupić?
    Bo chcesz mieć ten konkretny komputer a jego częścią jest ten konkretny SO.

    > Teraz sam przyznałeś, że to sprzedaż wiązana - masz kupić i już.
    Nieee...
    Jak się powiedziało A (chcę ten komputer) to trzeba zaakceptować B (on ma
    ten SO).
    Masz to zrobić tylko decydując się na kupno tego komputera i u tego
    sprzedawcy.
    Reszta - wolna wola, więc nie przesadzaj.

    > A użytkować możesz sobie inne oprogramowanie - czyli jednak jest sens
    > kupienia samego sprzętu, skoro *ten* konkretny soft nie jest *niezbędny*,
    > by komputera używać.
    Oczywiście, ze jest sens. Osobiście posiadam sprezentowany mi dawno temu XP
    Pro, toteż laptoka kupiłem gołego, po cholerę mi XP HE?

    --
    Jotte