eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoObowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym › Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
  • Data: 2008-03-12 21:07:48
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:fr9emt$o22$1@news.dialog.net.pl Jurek W
    <j...@k...chip.pl> pisze:

    >> Chyba coś ci umkło ;), u takiego który z PRLu wyrósł to kupisz kompa z
    >> systemem i kartonem bigosu Pudliszki i paczką pampersów. ;)))
    > Fakt, pół wieku przekroczyłem,
    Gratuluję.
    Mam nadzieję, że też kiedyś będę się mógł tym pochwalić. ;)

    > więc PRL pamiętam.
    Współczuję.
    Ja trochę też ale niewiele.

    > Producenci oferują te same komputery zarówno z systemem, jak i bez.
    > Sklepikarz zawsze stara sie sprzedawać tak, aby zwiększać obrót. Żeruje
    > przy tym na niewiedzy sporej części kupujących.
    Sporej?
    Raczej ogromnej.
    I tak jest w przytłaczającej ilości relacji sprzedawca-kupujący.

    >> Nachalna promocja gniota pt. Vista jako elementu noteeboka w istocie jest
    >> irytująca; sądzę że MS być może pozawierał w tej kwestii jakieś
    >> porozumienia z producentami.
    > Z pewnością jest tu cichy układ. Większość notebooków bez systemu mają w
    > komplecie płytki ze sterownikami pod Viśtę, pod XP należy sobie pobrać
    > samemu. Większość producentów szanujących nabywcę udostępnia je na swoich
    > publicznych stronach internetowych.
    Ze sterownikami po XPka nie ma najczęściej problemów. Za to z Vistą, ho
    ho...

    >> Niemniej istnieją marki oferujące szeroką gamę modeli bez SO (np. całkiem
    >> dobre Aristo).
    > Nie tylko, ale nie chcę tu robić reklamy nikomu. Kupiłem niedawno co
    > innego w miarę niedrogiego Córce na dwurdzeniowym Athlonie i oboje
    > jesteśmy z tego zadowoleni.
    I to jest najważniejsze - zadowolenie klienta.
    Można mu oczywiście spróbować (bywa, że skutecznie) wmówić, iż jest
    zadowolony. :)))

    >> Podsumowaując - marketing i to głupi, ale nie musisz kupować HP.
    > Może Ty czy ja nie damy się zwariować nachalnemu marketingowi, ale wiesz
    > doskonale, że jesteśmy w mniejszości. Najlepszy klient, to klient, który
    > daje sobie wszystko wcisnąć i wmówić. W końcu reklama nie jest kierowana
    > do klienta mający własne wyrobione zdanie i znającego temat merytorycznie.
    > Taki jest na to nieczuły.
    Każda kampania reklamowa rozpoczyna się od tej samej czynności - określenia
    grupy docelowej.

    --
    Jotte


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1