  • Data: 2008-03-12 21:51:01
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Nie nadaje.

    OK, to odtwarzasz DVD bez zapasu płyt, monitora i przenośnego generatora
    też się nie nadaje do oglądania filmów.

    > No dobrze, może to zrobił niecelowo. No i? Niecelowe to nie kłamstwo?

    Oczywiście, że nie.

    > Nie, on sprzedawał jej komputer. KOMPLETNY i działający. A nie auto bez kół.

    Koła były. Nie było kierowcy, mapy ni pełnego baku paliwa.

    > No i co, konsolę bez systemu by dostała?

    Hę??? Ignorant jakiś jesteś?

    > Nie jest.

    SPRZĘT jest kompletny.

    > Ale prąd jest materiałem eksploatacyjnym a nie składnikiem urządzenia.

    Oprogramowanie też.

    > A nie? Działają bez systemu?

    Grają bez gier?

    > A że nie jest OSOBNY to właśnie masz to o czym piszę! Że po prostu to jest
    > element zestawu.

    W przypadku konsol ten ich tak zwany system operacyjny jest wbudowany -
    stanowi ich integralną część.

    > No kupujesz je bez systemu?

    Tylko z tym WBUDOWANYM.

    > Ależ tak. Bez niego komputer nie działa.

    Jakby nie działał, to byś niczego, z systemem operacyjnym włącznie, nie
    zainstalował.