  • Data: 2008-03-11 20:33:56
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > A co to jest dla biednej kobiety, jak wyżyłowała się na raty, a kupiła coś
    > nieużytecznego?

    Bo zawsze może sprzedać. Życia od tego nie straci.

    [ciach]

    > No cóż, tak to jest, że osoba na linii kontaktu z klientem musi być świetnym
    > psychologiem i dostosować się. Np. w Kasperskym takich mają. Ja do nich po
    > technicznemu to oni się myk, przestawiają. A np. w MKSie klepali tylko
    > wyuczone regułki....

    Trudno mieć wysoko wykwalifikowanego specjalistę-psychologa za minimalną
    pensję ;)

    > W każdym razie, to był komputer z targowiska, a na targowisku kupują głównie
    > ignoranci, więc akurat powinien był się nastawić na taki tryb.

    Może i powinien, ale i klient powinien zapoznać się z ofertą.

    > No wiesz, 20zł na grę a 400zł na windowsa to różnica. Gry jakieś już miała.
    > Jakieś kupi rodzina na różne okazje... Tak czy siak 400zł to około 1/4
    > ceny komputera, więc dość znaczna kwota.

    Spokojnie można kupić legalną kopię znacznie taniej. Sam nabyłem XP Pro
    za 120zł o ile pamiętam (i to razem z komputerem... wartym jakieś 10zł ;) )

    > Zresztą co chcesz udowodnić? Że powinno się sprzedawać niekompletny sprzęt?

    Sprzęt jest kompletny.

    > Owszem, w specjalnej ofercie... Tak jak w Scalaku kupić można opornik,
    > tranzystor czy inne coś dla Młodego Elektronika. Natomiast klient na
    > targowisku chce komplet, a nie półprodukt.

    Czyli jak kupujesz samochód, to masz pretensje, że nie jest zatankowany
    do pełna, nie ma OC, nie ma kompletu map i kamizelek odblaskowych?