  • Data: 2008-03-11 15:14:47
    Temat: Re: Obowiązek sprzedaży komputera z systemem operacyjnym
    Od: Abu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Wcale nie.
    > Komputer nie działa bez SO toteż producent/sprzedawca oferuje urządzenie
    > posiadające wszystkie elementy umożliwiające uruchomienie.
    > Chyba, że uznasz za działanie wejście do BIOSu, wątpie jednak w
    > możliwość udowodnienia, iż jest to główna funkcja urządzenia.

    A samochód bez paliwa. Czy to oznacza, że mam obowiązek kupowania paliwa
    od konkretnego jego dostawcy. Bo tak sobie wymyślił producent samochodu?
    Ba nawet żąda bym z nim podpisał konkretną umowę licencyjną na dostawę
    paliwa.

    --
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Kial Vi ne parolas en tiu cxi lingvo?
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Prosty język dla każdego!