  • Data: 2022-08-02 21:38:04
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No bo nie musi.

    Musieć nie musi, bo prawo nigdy nie podaje co ktoś musi a conajwyżej do
    czego jest zobowiązany. Tym niemniej nie zwalaj na mnie, że sobie
    wymyśliłem, ze napisałeś że powód nie musi być prawdziwy, bo właśnie to
    napisałeś. Idąc twoim rozumowaniem mam podać swoje dane. Też nie jest
    sprecyzowane że prawdziwe.

    > Nikt nie będzie nikomu szczegółów tłumaczył.

    Nie chodzi o szczegóły. Natomiast ci podali po prostu fałszywy. Równie
    dobrze kontynując twój tok myślenia przeszukiwany mógłby im pierdolnąć
    gazrurką w potylice i też jest w prawie, dopóki go nie złapią i nie
    udowodnią że to on:P Nie idź tą drogą:P

    > Jak
    > wywodzę, i w związku z kradzieżami rowerów można plecak przeszukiwać.

    Pod warunkiem że podasz prawdziwy powód i masz rozsądne uzasadnienie.
    Czego mu w gaciach szukali? Roweru, nożyc do metalu? Co związanego z
    rzekomymi kradzieżami rowerów spodziewali się znaleźć u delikwenta w
    gaciach? Kutas to raczej z gwałtami związany, a i nie trzeba w gaciach
    sprawdzać, żeby wiedzieć że tam właśnie go trzyma.

    > Chcesz słyszeć prawdę, czy ładny tekst?

    Trochę głupio jak policjant popiera łamanie prawa przez kolegów. Prawda?
    A może wcale nie głupio?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!