  • Data: 2022-08-15 16:35:58
    Temat: Re: Obowiązek służb ścigania wykroczenia
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > (no przynajmniej nie powinien),

    Nie możesz się zdecydować, czy nie może, czy nie powinien?
    Czyli jednak może, ale nie powinien?

    > Ja zwracałem uwagę -  i tego Shrek się czepia - że obowiązek podawania
    > powodu jest o tyle bez sensu, że niemal zawsze można jakiś sensowny
    > "wymyślić" i przeszukiwany nie ma realnej możliwości zweryfikowania

    Dziecko drogie, taki "wymyślony" będzie fałszywy. Przecież chwilę wyżej
    pisałeś, że nie może być fałszywy...

    > , ale jakby wpadł na taki kretyński pomysł,
    > to powie, ze w okolicy może krążyć kieszonkowiec, albo osoba posługująca
    > się kradzionymi kartami płatniczymi może korzystać z bankomatów (o ile
    > to nie las). Naprawdę można wymyślić cokolwiek.

    No to można, czy nie można?

    Wróciłem z urlopu i teraz nadrabiam czytanie zaległości z nadzieją, że
    utrzymujesz poziom. I się nie rozczarowałem :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr