  • Data: 2009-04-07 10:19:05
    Temat: Re: Obowiazek meldunkowy
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wyobrażam sobie jak w inny sposób niż przez zastraszenie można było starszą Panią
    zmusić do zameldowania kogoś na pobyt stały.
    A na czasowy to nie łaska?

    BTW załatwiałem parę spraw urzędowo w "odwrotny" sposób, gdzie ktoś zgodził się
    wyrządzić "grzeczność" niby przyjezdnej i nie mógł później wymeldować delikwentki (!
    płeć nieobojętna ;)))
    JaC

    -----

    > Starsza pani postawiona przed majestatem urzędu zgodziła się zameldować mieszkańca
    i odbyło się to już w normalnym trybie, a wszczęte postępowanie zostało umorzone.