  • Data: 2014-03-16 08:53:18
    Temat: Re: Obowiązek kablowania konstytucyjny.
    Od: "Me" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:53254a5c$0$2228$6...@n...neostrada
    .pl...

    >Ja dostrzegam problem taki: urzędnik nie umie udowodnić winy a koniecznie
    >chce kogoś ukarać więc karze pierwszego z brzegu, który akurat mu się
    >nawinie. A jeśli jesteś niewinny to masz to udowodnić przed sądem w czasie
    >uciążliwej procedudy.

    Właściciel pojazdu nie jest kimś pierwszym z brzegu...
    Oczywiście, że procedura odwoławcza musi być upierdliwa!
    Dziś każdy może głupa palić i słowem "nie zgadzam się" uruchomić kosztowne
    postępowanie.
    A czemu tego nie odwrócić?
    Stać Cię na swoje zdanie, to płać.
    Będziesz miał rację to Ci sąd zwróci.

    I odnośnie tematu procedur jeszcze...
    Za jednym zamachem zmienił bym uprawomocnienie mandatu karnego.
    Obecnie jest podpis, a zmiana polegała by na uwzględnieniu uprawomocnienia w
    momencie:
    - otrzymania mandatu do ręki
    - włożenia mandatu za wycieraczkę pojazdu (motocyklom przypięcia do
    kierownicy)
    Przy okazji do badań okulistycznych przyszłych kierowców dorzucił bym
    psychiatrę.

    M.