  • Data: 2008-09-25 12:29:44
    Temat: Re: Obciążenie z Administracji
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-09-25 14:08 Gotfryd Smolik news napisał/a:

    > Ale IMVHO równie dobrze ja mogę sobie cokolwiek "potrącić", posyłając
    > Ci informację że jesteś mi winna np. 10 000 zł.
    > Albo jeszcze lepiej - nie wysyłając (piszesz, że Cię nie powiadomili).
    > Za to twierdząc, że masz jakiś dług :)

    Dowiedziałam się wtedy jak dostałam pisemko, że zalegam na akurat tą
    kwotę z czynszem i mało co mnie szlag nie trafił.

    > Zasady "potrącania" (w potocznym rozumieniu, bo potrącenie ma swoją
    > definicję prawną i oznacza pokrycie *wzajemnego* zobowiązania) są
    > opisane w Kodeksie Cywilnym:
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2
    _117.html
    > ...i rzuć okiem na art.451 i dalsze.
    > Jak wpłata jest na kwitku opisanym "za czynsz", to wierzyciel sobie
    > może... innych świadczeń dochodzić ODRĘBNIE, a nie pobrać z tej
    > kwoty!
    > BTW: Faktyczne potrącenie jest w okolicach art.500.

    Znając chamskie zagrywki tej admininstracji, tzn jej pracowników mogę
    się spodziewać, że jak im odniosłam ta notę i napisałam, że nie zaplacę,
    proszę o anulowanie i dalej wyjaśnienie dlaczego , to mi ściągną tą
    kwotę z czynszu.
    Dlatego tutaj zapytałam, czy mają takie prawo. Może być jeszcze tak, że
    będę miała jakąś nadpłatę, to mi z ten nadplaty zabiorą.

    Kinga