  • Data: 2012-02-01 10:12:54
    Temat: Re: Oare oytan o demonstracje
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-31 21:34:46 +0100, Fëanor Aicanáro <s...@v...pl> said:

    > ---------------------------------------
    > Ty, no weź przestań się pastwić,

    Nie pastwię się - czekam na ustalenie jeden spójnej wersji pytania.
    Na razie pojawiły się trzy rożne opcje - skoro autor nie ma pojęcia o
    co chce zpytać, to i odpowiadający mogą mieć z tym problemy.

    > Więcej uprzejmości!

    Ależ jestem - na mieście nawet mawia się: "Uprzejmy jak Bydlę", co jest
    oznaką tego, że liczy (człowiek do mnie porównany) na
    śladową inteligencję interlokutora i minimum wysiłku i zaangażowania z
    jego strony.

    --
    Bydlę