  • Data: 2012-02-01 19:37:37
    Temat: Re: Oare oytan o demonstracje
    Od: "ACT" <A...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jgb376$k0u$1@cougar.axelspringer.pl...

    > Nie pastwię się - czekam na ustalenie jeden spójnej wersji pytania.

    Nie musisz czekać. Akurat twoje odpowiedzi mnie zupelnie nie interesuja.

    > Na razie pojawiły się trzy rożne opcje - skoro autor nie ma pojęcia o co
    > chce zpytać, to i odpowiadający mogą mieć z tym problemy.

    Autor ma pojecie. Ale jak sie ma iloraz inteligencji na poziomie pantofelka,
    to sie prostego pytania nie potrafi zrozumiec.
    Nie wiem tylko, jak mozna pantofelka nazwac "bydle".

    > Ależ jestem - na mieście nawet mawia się: "Uprzejmy jak Bydlę", co jest
    > oznaką tego, że liczy (człowiek do mnie porównany) na śladową inteligencję
    > interlokutora

    No prosze. Przyznales sie do sladowej inteligencji :)