  • Data: 2013-04-27 17:01:45
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2013 14:10, Andrzej Lawa pisze:
    > Religia to nienawiść
    > Religia to strach
    > Religia to wojna
    > Religia to gwałt
    > Religia jest obsceniczna
    > Religia to dziwka

    Dziękuję za twoje wyznanie wiary. Moje jest takie:

    Wierzę w Boga Ojca Wszechmogącego,
    Stworzyciela nieba i ziemi,
    i w Jezusa Chrystusa,
    Syna Jego Jedynego, Pana naszego,
    który się począł z Ducha Świętego,
    narodził się z Marii Panny,
    umęczon pod Ponckim Piłatem,
    ukrzyżowan, umarł i pogrzebion,
    zstąpił do piekieł,
    trzeciego dnia zmartwychwstał,
    wstąpił na niebiosa,
    siedzi po prawicy Boga Ojca Wszechmogącego,
    stamtąd przyjdzie sądzić żywych i umarłych.
    Wierzę w Ducha Świętego,
    święty Kościół chrześcijański,
    społeczność świętych,
    grzechów odpuszczenie,
    ciała zmartwychwstanie,
    żywot wieczny.
    Amen

    Niestety twoje jest z moim sprzeczne. I pomimo miłości bliźniego, nie
    mogę go zaakceptować. Mam nadzieję, że jeszcze zdążysz się nawrócić i
    uratować przed piekłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek