eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonakaz sciagniecia anteny z elewacjiRe: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
  • X-Received: by 10.180.198.210 with SMTP id je18mr2310555wic.1.1367005171051; Fri, 26
    Apr 2013 12:39:31 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!15no7947551wij.0!news-out.google.com!p18ni3
    1895wiv.0!nntp.google.com!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!
    nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
    s.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-
    mail
    Date: Fri, 26 Apr 2013 21:39:32 +0200
    From: Maruda <m...@n...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    References: <kkk1ns$a2u$1@mx1.internetia.pl> <kks1on$3sr$2@node2.news.atman.pl>
    <kkte1h$cn4$1@node2.news.atman.pl> <kktm5i$s59$3@news.task.gda.pl>
    <kl5dir$1se$2@node2.news.atman.pl> <kl5es2$ahu$1@news.task.gda.pl>
    <kl5g9c$1se$3@node2.news.atman.pl> <kl5ktf$t2f$1@news.task.gda.pl>
    <kl5njh$oj$1@node1.news.atman.pl> <kl5pat$afi$1@news.task.gda.pl>
    <kl5po3$qv5$2@node2.news.atman.pl> <kl5qmv$ead$2@news.task.gda.pl>
    <kl7qkv$o6j$2@node1.news.atman.pl> <kl7uid$i63$1@node2.news.atman.pl>
    <51779237$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl843o$ncj$3@node2.news.atman.pl>
    <51779d1a$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl87tk$ric$1@node2.news.atman.pl>
    <5177a713$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl89ib$t3s$1@node2.news.atman.pl>
    <5177afe5$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    <kl8bjj$vkl$1@node2.news.atman.pl>
    <5177b568$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304242333370.632@quad>
    <5178f3c8$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1304252200070.3740@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1304252200070.3740@quad>
    X-Antivirus: avast! (VPS 130426-0, 2013-04-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 35
    Message-ID: <517ad7f2$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1367005170 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1265 83.238.170.2:49747
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:719641
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-26 20:37, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Obawiam się że to może być pomylenie przyczyn ze skutkami.
    > Psychozy normalny człowiek może się dorobić od oglądania flaków
    > innych ludzi których osobiście wymordował, pilot tylko z rzadka ma
    > szanse słyszeć (przez radio) krzyk gościa który pali się w ostrzelanym
    > przezeń samolocie.
    > Obstawiam iż powodem psychozy wcale nie były narkotyki, lecz sprawność
    > "robienia to co kazano" pod ich wpływem.
    > "Seryjne morderstwa usprawiedliwione prawnie" jak kto woli.

    Może ja się nie znam, ale podawanie pilotom benzydryny miało czysto
    praktyczne podłoże i nic wspólnego z moralnością. Wszyscy (po "naszej"
    stronie) byli pewni, że tych szkopów trzeba zabijać, bo oni zabiją nas.
    Praktyka pokazała, że pilot na benzydrynie ma większe szanse wrócić cało
    do bazy, a szkolenie pilota długie i kosztowne. Zakładano zapewne, że
    zanim się pilot rozsypie psychicznie, to albo wojna się skończy, albo go
    jednak zestrzelą. (Nie pamiętam ile trwał lot bojowy bombowców nad
    południe Niemiec, ale zgaduję, że kilkanaście godzin).
    Poza tym - "bycie pilotem" wymaga tak szczególnych parametrów
    psychicznych, fizycznych i intelektualnych, że jakieś-tam dopalacze tym
    ludziom nieszczególnie szkodziły. Ale tak mi się tylko gdyba.

    No to tradycyjnie, dla rozluźnienia:

    Lata '80. Lotnisko we Frankfurcie jest znane ze skomplikowanych i
    niejasno oznakowanych ścieżek kołowania. Pilot pasażerskiego BA
    zatrzymał się po wylądowaniu i szuka czegoś, pewno w komputerze albo
    papierach. Zniecierpliwiony kontroler go pogania:
    - BA 236! Co jest? Nigdy jeszcze nie byłeś we Frankfurcie?
    - Byłem, w 44-ym. Ale nie lądowaliśmy wtedy, zrzuciłem tylko ładunek.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1