  • Data: 2013-04-25 11:55:07
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2013 11:41, Liwiusz pisze:
    > Nie rozumiem Twojego toku myślenia. Co w tym zmienia obecność prawa jazdy?

    W tym, że jak go złapiesz bez prawka, możesz go karać. W tym, że już
    sama świadomość, że będzie ukarany spowoduje, że może uzna, że bez
    sensu, lepiej przejść kurs, zdać egzamin i jeździć legalnie. A jak
    będzie mógł jeździć bez niczego, to będzie jeździł. Jakoś nie widziałem
    szalonego pędu do robienia dobrowolnych kursów jazdy na motorowerze, jak
    jazda na nim była legalna bez prawka.

    > Dobre, aby w razie czego wiadomo było kto zawinił i kto ma płacić.

    I niestety kasuje prewencję. Mi wali to, że zapłacisz za moją urwaną
    nogę. Wolę, żebyś mi jej nie urwał. Tak samo nie urządza mnie twoje
    odszkodowanie za zabite mi dziecko.

    > O ograniczeniu prędkości powinien decydować właściciel drogi.

    No i decyduje. Ale taką decyzję dopuszczasz, a decyzję o konieczności
    przejścia kursu i zdaniu egzaminu już nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek