  • Data: 2013-04-18 14:27:46
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2013 14:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie wiem jak z kanałowym, ale na froncie "białe" plomby, a z tyłu
    > amalgamatowe lub za dopłatą 90zł "białe".

    Ty, pacz, a to moje świnie (Uniwerek Medyczny) mówią, że albo albo, nie
    można dopłaty. Albo płacę za całość albo amalgamatowa.

    > Uwaga: plomby z amalgamatu są gorsze tylko estetycznie.

    Na pewno? Wikipedia mówi inaczej:

    Obecnie notuje się odchodzenie od stosowania amalgamatu w dentystyce z
    uwagi na względy estetyczne (metaliczny kolor wypełnienia kontrastuje z
    tkanką zęba), narażenie lekarzy i pacjentów na kontakt z toksyczną
    rtęcią oraz ze względów środowiskowych (emisja rtęci do atmosfery
    wskutek kremacji zwłok ludzkich).

    >Prawidłowo
    > wykonane, pod innymi względami są CO NAJMNIEJ tak samo dobre, jak "białe".

    No wiesz, ale i tak mam brzydki pysk, żeby jeszcze takie wsadzać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek