eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: <OT>, bylo: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 23 Mar 2015 21:42:05 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: <OT>, bylo: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak
    zabrał!"
    <mei1nu$gf0$2@node2.news.atman.pl>
    <550d1f67$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    <mej8to$nbv$1@node1.news.atman.pl> <mejate$pdr$2@node1.news.atman.pl>
    <mejcga$ogn$1@node2.news.atman.pl> <mejd3a$rhl$1@node1.news.atman.pl>
    <mejdns$scu$1@node1.news.atman.pl> <mejgn9$vg8$1@node1.news.atman.pl>
    <mekf8c$u78$2@node1.news.atman.pl> <mekp1b$a5t$3@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1503231746570.3988@quad>
    <mepguq$qcv$1@node2.news.atman.pl>

    On Mon, 23 Mar 2015, Liwiusz wrote:

    > Normalną konsekwencją takiej zabawy jest tylko powstanie dodatkowych
    > kosztów po stronie wierzyciela (koszty postępowania przeciwegzekucyjnego).

    Moment, moment.
    Przecież nie chodziło mi o zabór tego auta.
    Nawet nie wpadłem na rozważenie wersji Roberta :)
    "Stawiacz", któremu auto odjechało pod nadzorem komornika, będzie
    zawsze sprawdzał na geoportalu czy miejsce które wybrał do parkowania
    jest na pewno publiczne ;)
    Skutek uboczny w postaci "kary konieczności przeżycia bez auta"
    powinien być wystarczający - wcale bym się nie zdziwił, jakby
    wyszło że stawiacz nie wie iż w autobusie kasuje się bilety ;)

    Co racja to racja - z jakim kosztem takiego "odstraszania" trzeba
    by się liczyć? (znaczy ile to powództwo kosztuje).

    pzdr, Gotfryd