eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: <OT>, bylo: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-23 21:42:05
    Temat: Re: <OT>, bylo: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Mar 2015, Liwiusz wrote:

    > Normalną konsekwencją takiej zabawy jest tylko powstanie dodatkowych
    > kosztów po stronie wierzyciela (koszty postępowania przeciwegzekucyjnego).

    Moment, moment.
    Przecież nie chodziło mi o zabór tego auta.
    Nawet nie wpadłem na rozważenie wersji Roberta :)
    "Stawiacz", któremu auto odjechało pod nadzorem komornika, będzie
    zawsze sprawdzał na geoportalu czy miejsce które wybrał do parkowania
    jest na pewno publiczne ;)
    Skutek uboczny w postaci "kary konieczności przeżycia bez auta"
    powinien być wystarczający - wcale bym się nie zdziwił, jakby
    wyszło że stawiacz nie wie iż w autobusie kasuje się bilety ;)

    Co racja to racja - z jakim kosztem takiego "odstraszania" trzeba
    by się liczyć? (znaczy ile to powództwo kosztuje).

    pzdr, Gotfryd