  • Data: 2003-11-30 15:30:08
    Temat: Re: [OT] Re: zakaz wychodzenia ze szkołu (może trochę głupie;) [długie]
    Od: "Cheniu" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > A jak ma się sprawować?

    Chodzi mi o to czy zwiększenie kary za jazdę po pijaku dało jakiś efekt.

    > Chciałem Ci wykazać, że człowiek łatwiej zaryzykuje 2 zł, nawet mając
    > potencjalnie mniejszą szansę wygranej.

    Nie musisz mi tego tłumaczyć. Tylko cały czas nie rozumiem dlaczego bronisz
    tezy przeciwnej: czyli nie prawdopodobieństwo kary jest istotne ale jej
    wysokość. Polecam np.
    http://www.biznes.org.pl/komentarze/teoria_perspekty
    wy.htm .

    Cheniu