  • Data: 2013-06-07 13:24:49
    Temat: Re: [OT] Re: smieciowe hahahaha [pieluchy]
    Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-07 13:15, m pisze:

    > Czy nie ma sprzeczności w powyższym zdaniu?
    >
    > p. m.
    Dopóki "świadomie płacę za to, że ktoś coś robi za mnie" - to może-i
    byłaby sprzeczność. (Drogie pieluchy jednorazowe, ale mój wybór).

    Jednak jeśli 90% młodych rodziców jest nieświadomych tego, że dzięki
    pieluchom, które "utrzymują wilgoć z dala od ciała" dziecko będzie przez
    kolejny rok albo dwa uzależnionych od pieluch (nie chce mi się liczyć
    tej kasy), to mamy już do czynienia z dymaniem.

    Jeżdżę autem 20-paro-letnim pewnej powszechnie "szanowanej" marki i
    byłbym nieszczęśliwy, gdybym musiał je zmienić na jakieś nowe. Wydaję
    średnio <50zł rocznie na naprawy, a współcześnie produkowane samochody
    nie przeżyją roku bez wizyty w autoryzowanym serwisie, gdzie za samo
    przejechanie przez bramę bierze się stówę.
    Producenci wszystkiego nauczyli się już jak nas dymać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.