  • Data: 2013-06-07 14:25:30
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.06.2013 13:23, Fairy Godfather wrote:

    > Tal sądzę, że ludzie będą kombinowali, skoro robią to

    Czyli będą specjalnie segregować po to żeby móc wyrzucić do lasu,
    zamiast segregować i oddać za darmo (tj. za to co i tak muszą zapłacić)
    śmieciarzom?

    > teraz. Zwiększy
    > się też ilość kombinujących (szczególnie tych mieszkających w domach
    > wielorodzinnych) i będzie drożej, a ustawa ma na celu wyciągnięcie kasy
    > dla zdychających samorządów.

    To jaki jest cel ustawy to jedno, ale sorry - nadal nie widzę sensu w
    tym że ktoś w tym układzie jaki jest, wyrzuca śmieci do lasu. No chyba
    że na zasadzie "na złość babci odmrożę sobie uszy".

    p. m.