  • Data: 2013-06-07 18:17:05
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail F...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Sortowałem śmieci i w nagrodę podniesiono mi opłaty. Jeśli część
    > wspólnoty nie zgodzi się na segregację będę płacił jeszcze więcej. W
    > Amberpaństwie jest tak, że jak zaczniesz sortować to nie będzie czyściej
    > ani zdrowiej tylko podniosą opłaty, bo jelenie dają się golić.

    Aha. Mam wrażenie że masz problem.
    Może wyprowadź się do jakiegos innego minerałopaństwa?
    Ale zapewne;
    - wspolnota bedzie sortowac
    - nie zapłacisz wiecej
    - bedziesz miał swiadomosc, ze ogrmnie wieksza ilosc smieci jest
    posortowana (bezcenne)

    Ale oczywiście ponarzekać mozna.

    P.S. Zauważyłeś, że pisałem o czymś zupełnie innym?
    Pisałem o tym, ze ludzie z jednej strony narzekają na kotrole a z drugiej
    przy durnych smieciach beda sie czuli bezpiecznie jak przy kazdym smietniku
    bedzie kontroler... Bo sasiad będzie źle wrzucał...

    A może jednak po okresie przejściowym będzie coraz lepiej?
    A jak się znajdzie jeden sąsiad wieśniak to przynajmniej będzie wiadomo że
    cham a kubła całej wspólnoty nie zabrudzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,