  • Data: 2006-04-09 18:53:45
    Temat: Re: [OT] Re: Wikipedia - prawa autorskie do pracy magisterskiej
    Od: Radosław Korzeniewski <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:
    > On 4/9/2006 6:54 PM, Michał "Kaczor" Niemczak wrote:
    >
    > [ciach]
    >
    > Zauważyłem na tej grupie od pewnego czasu tendencję do czepialstwa w
    > przypadkach takich, jak powyżej. Koleś zadaje proste pytanie, na które
    > dostaję interesującą _GO_ odpowiedź po czyl leci lawina "maili
    > uzupełniających" mających się nijak do problemu w pierwszym poście
    > wątku. Pytanie PO CO? Jak ktoś chce się wykazać i błysnąć wiedzą to
    > niech idzie do archiwum, poszpera za najczęściej pojawiającymi się
    > problemami i niech napisze FAQ na 100 tematów. Poda link do www i będzie
> [...]
    Co nie zmienia faktu, że jeśli ktoś poda konkretną odpowiedź która jest
    bzdurą to trzeba to jak najszybciej wyprostować.
    I popieram, licencja GNU GPL lub FDL zabrania pobierania opłat za źródła
    prac a nie za wyniki. Zabronione jest pobieranie opład za kod źródłowy
    ale za skompilowany program już nie.
    Co do tematu wątku, to wszystkie hasła w wikipedii są udostępniane na
    licencji GNU FDL, natomiast grafiki na wielu różnych licencjach w tym
    także GFDL, CC itp.

    pozdr

    Radek