    From: "Angie" <j...@w...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [OT] Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Date: Sat, 18 Nov 2006 23:34:42 +0100
    <ejkcj7$edv$1@inews.gazeta.pl> <6...@4...net>
    <ejkdi4$qd7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1iuik4se6vj39.gl13i6rxu4t3$.dlg@40tude.net>
    <ejkfpn$r7f$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@4...net>
    <ejkhsc$6g6$1@inews.gazeta.pl> <ejlaiq$h7d$1@inews.gazeta.pl>
    <ejldd0$p6r$1@atlantis.news.tpi.pl> <ejmlf1$lrt$1@inews.gazeta.pl>
    <ejn520$e75$1@inews.gazeta.pl> <ejn5t5$h6q$1@inews.gazeta.pl>
    <ejncgb$bfg$1@inews.gazeta.pl> <ejnd66$d2u$1@inews.gazeta.pl>
    <ejnfkf$g8$1@nemesis.news.tpi.pl> <ejnkq7$ocg$1@news.onet.pl>
    <ejnt0n$fsd$1@inews.gazeta.pl>

    news:ejnt0n$fsd$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli danego pracownika się nie chce to się go po prostu zwalnia,

    jak mozna _po_ prostu_ zwolnic kobiete w ciazy, potem kobiete na
    macierzynskim, potem kobiete na wychowawczym? Nie wiemy jak byly układy w
    pracy zanim ona poinformowala szefa, ze jest w ciazy? Z robota jest jak jest
    i czasami co sprytniejsze laski zagrozone zwolnieniem przypadkiem zachodza w
    ciaze i w ten sposob wiaza szefowi rece.

    > czeka na sytuację w której to pracownik popełnia pomyłkę.

    Jesli jest tak jak napisalam wyzej to ja sie nie dziwie, ze on wykorzystal
    tę sytuację bo po prostu w zaden inny sposob jej nie mogl zwolnic

    > Po prostu moralnie takie postępowanie mi się nie podoba.

    A dla mnie nieetyczne jest odsądzanie kogos od czci i wiary w oparciu tylko
    o wersje drugiej strony, na dodatek wkurzonej i pewnie malo obiektywnej.
    Ktos tu juz napisal, ze cenionego pracownika sie nie zwalnia - i plec nie ma
    tu nic do rzeczy wiec wyciaganie argumentu biednej matki Polki jest
    bezsensowne. Pracodawca wykorzystal jej blad, ale to ona go popelnila wiec
    niestety musi teraz stawic czola jego konsekwencjom.

    Angie