  • Data: 2006-11-18 22:51:58
    Temat: Re: Proszę o pomoc prawną dla samotnej matki
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Tiger" <c...@c...pl> wrote in message
    news:1850$455f815d$3eb34be4$13310@news.chello.pl...

    > To ja jeszcze sie doloze. Scream, przegiales pale. Pracodawca jest z
    > pozycji sily. Kobietom nalezy sie ochrona, chociazby z takiego powodu, ze
    > inaczej nasz gatunek by wymarl - byc moze do twego ultrakognitywistycznego
    > podejscia tylko taki argument przemowi.
    >
    > W tej sytuacji zastanawiam sie, czy nie ma mozliwosci udowodnienia
    > skutecznego oswiadczenia woli w postaci ustnego zlozenia wniosku o urlop
    > wychowawczy w przewidzianym terminie (zeznania swiadkow). Gdyby swiadkowie
    > zeznali, ze nasza samotna matka zlozyla ten wniosek ustnie za obopolna
> [...]

    Wiesz, to już nawet nie chodzi o to czy złożyła, czy nie złożyła w terminie.
    Chodzi o to, że jak się pracownika nie chce mieć, bo się do pracy nie nadaje
    to mu się to mówi i wręcza wypowiedzenie.
    Wszelkiego rodzaju kopanie dołków (anwet tych zgodnych z prawem) pod drugą
    osobą zawsze doprowadzało mnie do odruchów wymiotnych.